vineri, 26 februarie 2010

2 fete în rachetă

6 comentarii:

  1. frumos la tine in racheta... pe cand vedem si niste martieni?

    RăspundețiȘtergere
  2. fulgeratorule fotografia asta imi place cap coada spune-mi un lucru racheta e pe pamant sau in spatiu pt ca daca e in spatiu trebuie sa intorci imaginea invers nu? asta voiam sa te intreb si daca e adevarat ca in racheta intra fix doi oameni si trei degete adica de ce nu cinci degete de ce trei?

    RăspundețiȘtergere
  3. este intre spatiu si pamant. eu stiu ca pot sa intre peste 10 oameni si 20 de degete.

    RăspundețiȘtergere
  4. daca bono stia de poza asta o facea poster pentru noul turneu u2

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce faina este, vreau si eu in racheta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Yuri Alekseyevich Gagarin9 martie 2010 la 12:02

    imi plac rachetele cu telecomanda.

    RăspundețiȘtergere