vineri, 12 februarie 2010

un mister

4 comentarii:

  1. Imi place foarte mult, Carol! Mie mi se pare un extraterestru cu barba. Sau o sculptura de Brancusi din metal.

    RăspundețiȘtergere
  2. cand mai apare misterul pe acolo sa ma chemi si pe mine sa-l fotografiez. eu cred ca e o gaura de vierme. cauta pe go sa vezi ce face ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. as dori sa fiu si eu inclus intr-un asemenea mister - ce ma fac daca ma fura extraterestrii si imi dau de mincare pilule?! nu o sa mai pot simti gustul ciorbelor de peste?! asta da supliciu. pe scurt - misterul tau ma infioara, dar ma si incalzeste gindind la blindetea unor supranaturali, nu tu economie perdanta nu tu ajutor social ci doar pilule si buna dispozitie ca in poza ta!

    RăspundețiȘtergere
  4. faci tombola si cine ghiceste misterul primeste o poza cadou de la tine? ce zici? ce zici? ce zici?
    eu cred ca e un balon de sapun..
    prima data as fi zis casca de motociclist, dar raman la varianta cu balonul
    primesc, primesc?

    RăspundețiȘtergere